Hair Spray

YUNSEY Vigurance Gold Keratin Two Phase Conditioner 500ml YUNSEY Vigurance Gold Keratin Two Phase Conditioner 500ml

Availability: In stock
8,450,000 IRR
٪5 Discount
Price : 8,027,500 IRR
YUNSEY Vigurance Gold Keratin Two Phase Conditioner 500ml

اسپری دو فاز گلد (آرگان،کراتین) یانسی با داشتن دو فاز شفاف و غیر شفاف ، علاوه بر تامین مواد مغذی و ترمیم کننده ، به دلیل داشتن کمپلکس آبرسان ، موها را نرم و با طراوت نموده و در پی استفاده از آن ، موها نرم و لطیف گشته و رنگ مو جلوه ای بسیار شفاف و درخشان خواهد داشت .

“محصولات گلد یانسی” لاین جدید درمانی و مراقبتی مو از برند یانسی . سری محصولات گلد یانسی حاوی ذرات ریز طلای ۲۴ عیار بوده که ضمن جلوگیری از فرسودگی مو، موجب درخشندگی فوق العاده خیره کننده موها می شود.
فرمولاسیون نوآورانه این سری از محصولات با داشتن ذرات طلا از یک سو و با داشتن قوی ترین مواد طبیعی و تغذیه کننده بافت مو از سوی دیگر با تامین سلامت موها، به صورت قابل توجهی موجب احیاء و طراوت و درخشندگی آنها میشود.

 

✓ حاوی عصاره روغن آرگان
✓ عصاره غلیظ کراتین
✓ عصاره روغن جوجوبا
✓ ویتامین E

قبل از مصرف بطری را کاملا تکان دهید و محصول را بطور یکنواخت بر روی موهای خشک یا مرطوب اسپری نمایید.

✓ عصاره حیات بخش روغن آرگان موجود در این محصول علاوه بر تغذیه عمقی بافت مو قسمت آسیب دیده آن را ترمیم کرده و موی سر را نرم ف لطیف و انعطاف پذیر میگرداند .
✓ عصاره غلیظ کراتین هیدرولیز شده به کار رفته در اسپری نرم کننده دو فاز گلد با ترمیم غشای خارجی کوتیکول ، سطح آن را یکنواخت و حالت پذیر نموده که در نتیجه آن موها جلوه ای ابریشمی خواهند داشت .
✓ دارای مواد ضد الکتریسیته ساکن مو که موجب افزایش حالت پذیری و لطافت موها میگردد
✓ با رطوبت رسانی به قسمت های خشک و فرسوده موها ، رنگ آن را شفاف نموده و موها را حالت پذیر و درخشان میکند
✓ ایجاد لایه ای برای محافظت مو در برابراشعه های زیانبار UVB و UVA

We are a Spanish company dedicated to developing, manufacturing and marketing professional hairdressing products which offer a perfect balance between quality, image and price, thereby achieving a competitive advantage for the professional.

 

Write your own review
  • Only registered users can write reviews
*
*