کرم ژل متعادل کننده چربی آنژسل

توضیحاتی درباره کرم ژل متعادل کننده چربی انژسل

کرم ژل متعادل کننده چربی آنژسل برای درمان آکنه و  انواع مختلف جوش های سر سیاه، سرسفید و جوش های زیر پوستی مناسب است. این کرم ژل لایه بردار  است و  با نفوذ به لایه های زیرین پوست،  جای جوش را از بین می برد. این کرم ژل با ترکیبات منحصر به فرد خود، موجب تنظیم چربی پوست می شود. خواص آنتی باکتریالی این کرم ژل موجب شده تا مانع ورود عوامل بیماری زا به پوست شود.

ترکیبات  موثر موجود در کرم ژل متعادل کننده چربی انژسل، موجب  بهبود پوست های چرب می شود. این کرم ژل دارای اسید الاستیک، پینرسینول  و توکوفرول ( آنتی اکسیدان های قوی )، سالیسیلیک اسید، عصاره فنل، ویتامین های A، C و E   می باشد.  این کرم ژل با تنظیم PH پوست،  موجب ایجاد تعادل چربی در پوست می شود.  برای استفاده از این کرم ژل مقدار مناسبی از کرم ژل را برداشته و روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. از این کرم ژل هر صبح و شب استفاده کنید. این کرم ژل با فرمولاسیون ویژه و ساختار سبک خود، برای پوست های مختلط، چرب و مستعد جوش بسیار مناسب است.

کرم ژل متعادل کننده چربی انژسل  دارای عصاره فنل و فلاونوئیدهایی می باشد که آنتی اکسیدان هایی فوق العاده قوی برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد هستند. این آنتی اکسیدان ها با تقویت سیستم ایمنی موجب می شوند تا باکتری های مضر وارد پوست نشوند. در نتیجه پوست دچار عفونت نخواهد شد.

فواید استفاده از کرم ژل متعادل کننده چربی انژسل

  • کاهش التهاب پوستی
  • تغذیه و انعطاف پذیری پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • درمان تورم پوست
  • از بین بردن سلول های مرده پوست
  • جمع کننده منافذ پوست
  • تنظیم چربی پوست
  • جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش
  • شفافیت پوست

10-درمان جای جوش و آکنه ها

11-مات کننده پوست

12-حفظ رطوبت پوست

  • جلوگیری از ایجاد عفونت، آکنه و جوش

 

آشنایی با سایر محصولات مراقبتی زیبایی پوست انژسل

کرم ژل آبرسان

کرم ژل آبرسان از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند. این کرم ژل موجب افزایش آب درون سلولی می شود. در نتیجه آبرسانی موثر و مناسب به پوست، خطوط ریز روی پوست که به دلیل کمبود آب ایجاد شده بود، حذف می شوند. این کرم ژل موجب بهبود التهاب، قرمزی، خشکی، خارش، کشیدگی، و پوسته  پوسته شدن پوست می شود. این کرم ژل با فرمولاسیون خاص و سبک خود،  موجب افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست می شود. با استفاده از این کرم ژل، لطافت و شادابی به پوست بر می گردد. این کرم ژل با ترکیبات معجزه آسای خود، موجب محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد می شود.

 

کرم ژل آی فرش دور چشم

کرم ژل آی فرش دور چشم  با رطوبت رسانی سریع، موجب التیام و شادابی نواحی اطراف چشم می شود. این کرم ژل دارای هیالورونیک اسید است که موجب برطرف شدن خطوط ریز دور چشم و جلوگیری از ایجاد چین و چروک می شود. وجود آنتی اکسیدان ها در ترکیب این کرم ژل باعث تقویت و ترمیم پوست می شود . آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در مهار رادیکال های آزاد ایفا می کنند. استفاده از این کرم ژل موجب درمان پف کردگی و تیرگی دور چشم می شود. ترکیبات فوق العاده موثر موجود در ترکیب این محصول، موجب حفظ رطوبت، استحکام و مقاومت پوست می شود.

 

کرم ژل تغذیه کننده

کرم ژل تغذیه کننده،  موجب تامین مواد مغذی و رطوبت کافی برای پوست می شود. از خصوصیات این کرم ژل می توان به جذب سریع آن، تحریک ساخت کلاژن، ترمیم سلول های آسیب دیده پوست، تقویت حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست، افزایش استحکام و حفظ رطوبت پوست برای مدت زمان طولانی، اشاره کرد. وجود ترکیبات معجزه آسایی مانند روغن آرگان، ویتامین E  ، هیالورونیک اسید و ساپونین  در ترکیب کرم زل، محصول را به یک ماده شفابخش برای بهبود مشکلات پوست تبدیل کرده است.

 

کرم ژل روشن کننده انژسل

کرم ژل روشن کننده  با مکانیسم لایه برداری ملایم از سلول های مرده پوست، برای درمان لک های پوستی  ناشی از دوران بارداری مفید است. این کرم ژل با ترکیبات گیاهی منحصر به فرد خود، لک های ناشی از آفتاب سوختگی، لک های هورمونی و جای جوش را درمان می کند. این کرم ژل با ترکیبات موثر خود مانند عصاره کوریاندر، زینک، منیزیم، کلسیم،  ویتامین C و ویتامین های گروه B به سلامتی، جوانسازی،  شادابی و شفافیت پوست کمک می کند.

 

کرم ژل ضد چروک انژسل

کرم ژل ضد چروک، موجب برطرف شدن چروک های عمیق پوست می شود. این کرم ژل با ترکیبات شگفت انگیز خود، موجب رفع چین و چروک پوست، رطوبت رسانی، تقویت پوست، پرکننده پوست، افزایش استحکام پوست و شفافیت پوست می شود. وجود ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین C، روغن ماکادمیا، اسکوالن، امگا 3، 6  و 9 و توکوفرول در این محصول، موجب افزایش سلامتی پوست و جلوگیری از پیری زودرس می شود. این کرم با تحریک کلاژن سازی موجب ترمیم لایه های پوست می شود.

کرم ژل محافظ روز انژسل

کرم ژل محافظ روز موجب افزایش درخشندگی و شفافیت پوست می شود. در ترکیب این کرم ژل ذرات کلوئیدی طلا وجود دارد که به جوانسازی و برطرف شدن چین و چروک پوست کمک می کند. این کرم ژل با ترکیبات ویژه ی  خود به بهبود قابلیت ارتجاعی، انعطاف پذیری و نوسازی  سلولی کمک می کند. این محصول با دارا بودن ترکیباتی مانند روغن دانه پسته، روغن ماکادمیا، ذرات کلوئیدی طلا، آلوئه ورا، هیالورونیک اسید، عصاره ویولا، ویتامین های C و B6 موجب جلوگیری از بروز پیری زودرس می شود.

کرم ژل مناسب چروک دور چشم

کرم ژل مناسب چروک دور چشم با ترکیبات ویژه و عملکرد مخصوص برای درمان چروک دور چشم مناسب است. وجود ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین C ، اسید فولیک، روغن بادام شیرین، ویتامین های E و امگا 6 در محصول، موجب بهبود سیاهی دور چشم می شود. این محصول با تغذیه و کلاژن سازی، به برطرف شدن چین و چروک اطراف چشم کمک می کند. این محصول برای درمان پف کردگی و التهابات پوست کاربرد دارد.  

 

Leave your comment
Comments
11/9/2022 6:58 AM
عالی بود مقالتون